Список форумов Форум любителей кино, сериалов и фотоискусства

Форум любителей кино, сериалов и фотоискусства

В формате жизни


 
 FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Why Your Call Center asia email list Manage Your Social Medi

 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Форум любителей кино, сериалов и фотоискусства -> Кадетство/Кремлёвские курсанты
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
susmitan
Аматор


Репутация: 0    

Зарегистрирован: 20.01.2022
Сообщения: 1

СообщениеДобавлено: Чт Янв 20, 2022 11:25 am    Заголовок сообщения: Why Your Call Center asia email list Manage Your Social Medi Ответить с цитатой

As businesses think seriously about ways to maximize the benefits of social media, the question needs to be addressed: who in the business should be responsible for social media? Who should make decisions about technologies, staffing, or policies regarding social media and social media interactions? Who runs the show? The call center, according to many, would be the asia email list home ground for the management of social media in a company. While organizations currently manage social media from sales, marketing, or brand management departments, the call center has the experience, technology, and metrics to successfully manage and even leverage profit from social media. Web marketing training indeed, social media is not just a technology: it is a strategic company initiative that goes far beyond a presence on facebook or twitter. It takes a well-developed policy to decide when and how to engage in asia email list exchanges.

The strategy must integrate the divergent goals and objectives of the internal organizations. It also needs to consider the organization's flexibility and responsiveness to change. The contact center's already established relationship with the customer and the presence of a set of performance metrics are strong arguments for giving social media asia email list to your call center. Whether a social media interaction should replace a phone call is beside the point. It's not about how the customer chooses to interact, but how the organization responds. Looking into the near future, blue-chip companies will capitalize on new contact center technologies, which through unified communications, among other things, make it possible to screen, prioritize and engage with customers across the media they choose: whether by voice or other media. Some companies are already working to adapt for social media the metrics developed to measure the effectiveness of their service agents in managing asia email list conversations in order to transform such dialogue into new sales. In other words, they are leaning on their telephony foundations in order to monetize social media.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Форум любителей кино, сериалов и фотоискусства -> Кадетство/Кремлёвские курсанты Часовой пояс: GMT + 3
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Вы можете бесплатно создать форум на MyBB2.ru, RSS